Blind Date

Hemstad: Mölndal Pris: 5000 SEK

Kompakt partyband med musik att dansa loss till.

Blind Date har lyckats med bedriften att passera 1000 spelningar utan att få negativ feedback en enda gång, bara tummen upp. Det är nog svårslaget. Med positiv inställning och över 300 låtar i bagaget ångar dom oförtrutet på. Ingen tillställning är för liten...eller för stor.

Det är bara klackarna i taket och slipsarna på sned som gäller. Med en fantastisk sångerska, som i nya kreationer inför varje set, tar musiken mot oanade höjder. Lägg därtill en duktig, rutinerad gitarrist som får chansen att glimra till när man minst anar det. Resultatet kan bara bli: BLIND DATE.
Goda referenser har samlats på hög. Otaliga klubbar,företagsevent,bröllop, Formel 1, VM, Norge,stadskalas,födelsedagar mm i en salig röra. Allt från 10 i publiken till 10000 det spelar ingen roll bara det svänger.
Under åren har det aldrig hänt att INGEN har dansat. Det kan man förstå. Ingen genre lämnas oanvänd. Rock n roll-schlager-pop-reggae och allt däremellan. Välkommen att höra av er, ni blir inte besvikna.

See ya´

Recensioner av Blind Date

Kontakta Blind Date

I never can say goodbye (Gaynor)