Pape

Hemstad: Borlänge Pris: 4000-12000 SEK
Svarar: 78% Svarar inom: 1-2 timmar Bokningar: 4

"När du behöver Party"

Jag är en passionerad och erfaren DJ baserad i Borlänge, med över 15 år i branschen. Min specialitet? Att skapa oförglömliga stunder på bröllop och privatfester! Varje sommar spelar jag på omkring 6-8 bröllop och en mängd andra privata evenemang, där jag ser till att varje spellista är skräddarsydd för att matcha stämningen perfekt.

Men det slutar inte där. Under årets övriga månader hittar du mig bakom DJ-båset på några av Borlänges mest populära nattklubbar. Min förmåga att läsa av en publik och leverera en mix som håller dansgolvet igång är vad som gör mig till en lokal favorit.

Nyfiken på mer? Besök min hemsida https://www.pape.se för att få en djupare inblick i min värld av musik och olika paket. Där hittar du länkar till filmer, min Facebook-sida och mycket mer som ger dig en försmak av vad jag kan erbjuda.

Varje fest är unik, och jag är här för att göra er till en minnesvärd upplevelse. Slå mig gärna en signal för att diskutera er fest.

Recensioner av Pape

Kontakta Pape

Händerna Mot Himlen (Alex Lamb Remix) (Petra Marklund)
Greased Lightnin' (John Travolta)